ZCandan Kizlar merhaba 33+2 olduk kizimla felaket sekilde ellerim ayaklarim sisti son 1 haftadir yururken aciyor ayaklarim bide. Neden yaa ? Hafifletmek icin ne yapabilirim bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Pregnantmom ZCandan 35+1 deyim bu gün sordum doktora tekrar bi çözüm varmi diye açıkçası yok dedi havaların ısınmasıyla beraber olması normalmiş dogumdan 10 gün sonra falan gecer dedi yürüyüş ve ayaklari kaldirip uzanirsan %20 azaltirsin ama tamamen gecmez dedi