37 haftaligim bugün çatı muayenesi oldum 😣 doktorum yavaş yavaş yaptı ama acı hissettim haliyle çok da bağırdım 🙈 çatım normal 1 cm de açılma varmış bebeğimin kilosu 3.200 lerde normal dogum yapabileceğimi söyledi ama ben çok kararsızım akşam oldu vajinam hala ağrıyor iki doğumun da olumlu olumsuz tarafı var ilk gebeliğim sizler ne düşünüyorsunuz dogum hakkında 😣