Ben de tiroid ilacı kullanıyorum, sabah 7'de aç karnına (O öyle olmak zorunda) Kan ilacım ise hap değil, kaşık şeklinde ferifer. Aile hekimim aç karnına dedi ama prospektüste yiyecek içecekle etkileşimi yoktur, C vitamini emilimi artırır yazıyor. Dahiliye doktorum ikisi arasında 4 saat olmalı demişti, ben de prospektüste öyle okumuştum. 7:30-8:00 gibi kahvaltı (peynir, süt dahil) yaptıktan sonra öğleye doğru tekrar açıktığımda 11:30'da alıyorum kan ilacını varsa meyve ile. Öğle yemeğinden bir süre sonra da multivitamini içiyorum. Ancak bu şekilde buldum çözümü. Çünkü onda da kahvaltıdan sonra yazıyor.