Buse3547 eger ssk nız yoksa niye özel e gitmiyorsunuz aşağı yukarı fiyatlar aynı çünkü. özel hastanelerde muayene süresi çok kısa insan aklındakileri bile soramıyor . ben özel doktor da dogum yaptım . özel ebesi ve yenidoğan hemşiresi var. hep sizinle birlikteler. egitimler oluyor birebir sizinle ilgileniyorlar . 4500 tl dogum ücretleri ..inşallah istediginiz doktoru bulabilirsiniz hayırlı dogumlar