dolcevita canim benim 2ci hamileligim.ilkinde yazmiwim.13haftada 4kilo almiwim.boyle olunca dra sordum.wimdiye kadar ne alsan kendine kalirdidedi.bundan sonra her ay 500gr-1kg arasi almalisin dedi.almazsanda bebek iyi aliyorsa sorun olmaz dedi.ilk hamileligimde 25kg almiwdim ve oglum 6aylikken onceki kilomdanda 2kg zayiftim.onun icin kafana takma.ne istersen ye.tadini cikar.😘😘😘