Merhaba kızlar adet tarihime üç gün kaldı yalnız bende bir çok belirti meydana geldi. Mesela göbek deliğinden aşağıya doğru kahverengi çizgi oluştu, baş ağrısı, bazen mide bulantısı, akşamları şişkinlik ve aşırı gegirme, tabii olmazsa olmazlarımız kasık ve bel ağrıları var. Adet sancısı gibi değil ama. Evde hamilelik testi yaptım. İdrarın içine limon sıktım tanecikleri aşağıya toplandı. İnternetten okumuştum böyle yapılıyormuş. Yani hamile olma olasılığı yüksek. Ama yine de emin değilim hamile olup olmadığımdan aklımda şüphe var. Test için erken olduğunu düşünüyorum. Sizce hamile miyim? Benimle benzer şeyler yaşayan arkadaşlar varsa bilgilendirebilir misiniz?