30 haftaya merhaba demek üzereyiz kızlar.
rabbim herkese hayırlı evlatlar versin, hayırlısı ile Allah’ın izni ile kucağımıza almayı nasip etsin.
geçen kontrole gittiğimde doktor beye normal mi sezeryan mı yaptıracaksınız diye sordum 36 haftadan sonra alltan muayne etmeye başlayacağım demişti eğer sen korkmasan kendini kasmassan normal düşünüyorum dedi ama ben istemiyorum dersen ısrar etmem sezeryana alırım dedi şimdiden düşünüyorum dayanabilir miyim sezeryan mı olsam tecrübeli anneler yardımınız bekleniyor 😒🙃