Aysemlg gulsumklc2 20+4 deyiz dün kntrolde doktor ikisii beraber 350 dedi bana az geldi ayrı ayrı da söylemiyo 😔🙄
Ftm_yns gulsumklc2 ben bgn 20+1oldum canim bgn doktora gittigimde 290gram dedi normal dedi herhalde bu civarlarda
Aysemlg gulsumklc2 ben hemşireye sordum saglık ocagnda bugun normal olması gereken 300 400 arasymş ama benım bebişler zayıf duruyo doktorun dediğine göre 😓 bilemedm
gulsumklc2 Aysemlg normal o zman ama alt değere yakın benım mide bulantılarm yeni btti bi haftadr braz bseyler yıyorum
gulsumklc2 Aysemlg dort kilo verdm smdiye kadar bundan snra nasıl olacak bilmiyorm inş hersey düzelir