Bebek2019 Nnurmehmet canım bu platformda hepsi hamile ve hemen hemen hepsi içiyor bende günde bir paket sigara bitiriyordum ama hamileyim çok şükür Hemed üçüncüle
Nnurmehmet Bebek2019 çok teşekkür ederim kafam çok bulanıktı bu konu yüzünden sürekli acaba mı acaba mı diye kendimi sorguluyordum sağolun 😊 Saglıcakla kucağınıza alırsınız insallah evladınızı 😘 Darısı da bize olsun inşallah🤲
Dilosunuguru Hamile oldugmu öğrendiğimde günde 2 tane içmeye başladım ve 2 hafta sonra tiksindim hala içmiyorum içmeyi de düşünmüyorum artık sigarasız hayat çok daha güzel umarım bırakırsın 😊
Sedayt Testin sonucu pozitif çıkar çıkmaz bıraktım hiç içmedim bidaha 8 aydır el sürmedim canım ona bu kötülüğü nasıl yaparım ki
Melek2102 Ysmnnnne cift cizgiyi gördüğüm an biraktim hiç canim cekmiyo herkesede tavsiye ederim eşim içiyor ve ben cok rahatsız oluyorum kokusundan hatta kocamada diyorum cocuk dogduktan sonra kim olursa olsun sigara kokan kimse cocugumu kucagina alamaz.. yazik gunah cigerlerine
Nnurmehmet Bebek2019 amin inşallah eşime söylemeden önce ilk işim buraya yazmak olur gibi geliyor 🙊 ALLAH herşeyin hayırlısını versin evladında...🤲
Deletedmom667 Busraoz aynen ben aylardır dırenıyorum kahwe ıcmıyorum sigara aklıma gelıyor yemekten sonra aklıma gelıyor dogrusu cıkmıyor aklımdan ama doktora dedım doguruyım bır kahwe sıgarayı hakettım dedim tmm sabret bıraz daha dıo 😂😂😂 ozamanda sutten gecer dıcek 😂😂
Nnurmehmet Mevr benim de bu ay 15 ay olacak canım inşallah bende hayirli haberlerimi yazarım buraya 🤲
Mevr Nnurmehmet inşallah Rabbim nasip etsin 🤲🏻 İnan önemli olan tek şey düşünmemek düşündükçe insan kafaya takıyor ve psikolojik olarak çok etkileniyor ne zamanki düşünmüyorsun pat hamilelik haberi geliyor çok kişi söylemişti de işte bunu başarabilmem 14 ay sürdü 😊
Nnurmehmet Mevr aslında haklısın canım ama düşünmeden yapamıyorum elimde değil .. Hayırlısı olsun inşallah bende hayırlı haberlerimi yazabilirim buraya birgün🤲
ilkanneilkbebek İçmeyince daha çok stres yapıyordum ilk üç ayı üç beş taneyle atlattım şuanda da içiyorum. Ne bir tiksinmem oldu ne de öğürmem keşke bırakabilseydim. Ama çok şükür sağlıklı,inş son ana kadar da sağlıkla bana bağışlar Rabbim