Şuan ben 18.haftadayım ama sanırım 14.haftada başladı sol kalçama vuruyordu ağrısı kazadan sonra 1 haftadır tam kalça ortası batma başladı ilk güne göre ağrı daha iyi ama yinede fazla yorgunluk ve ayakta kalmak dahada arttırıyor 😢 böyle bir ağrı yok 😔 teyzem vixcs sür sıcak havlu bas dedi ama onu yapmaya korkuyorum 😬 bende çare arıyorum ç.ba doktora da sorucam bakalım 🤔