Kızlar merhaba birşey sormak istiyorum bana gögüs ucu kremi eczaneden bir arkadaşımdan geldi naz lanolin yazıyor üstünde ilk hamileliğim olduğu için pek bilmiyorum kullanıpts memnun olan var mı? Birde 33 haftalığım kullanmaya ne zaman başladınız 🙏🏻☺️