merhaba herkese, bugün ağda yaptırdım ama küçük küçüktü tüylerim, sırf doğuma tertemiz gideyim ve sonrasında rahat edeyim diye ağda yaptırdım ama söylemesi ayıptır dudak kısmı çok tahriş olmuş, şu an çok sızım var inşallah bugün doğumum olmaz, ayrıca yıllardır yaptırıyorum ama bu kez çok kötü oldum.. ne yapsam iyi gelir sizce.. çok sızım var, hafiften su toplamış çok korkuyorum böyle iken doğum olursa diye.. ikinci doğumum ama ilkinde hiç böyle olmamıştım