GamzeAltndas Merhaba Güzel Anneler , sekiz haftalık hamileyim. Belim ve sol böbrek kısmında igne batıyor şekilde Ağrı var ve beni çok korkutuyor . Acaba bebeğimemi bişey oldu ? Bu durumu yaşıyan varmı? Lütfen yazın🙏🏻
Yesimmm93 GamzeAltndas böbreklerimde benim taş var ve azıcık üşütsem hemen böbreklerım sızlamaya başlıyor ayaklarımın altına sıcak su torbası koyuyorum belimide iyice sarıyorum ve bol su baya iyi geliyor canım ☺
DeryaSalih GamzeAltndas ben de 8+5 haftalık hamileyim 3 gündür özellikle sağ tarafım öyle bir ağrı var ki doğrulamıyorum inanamıyorum oturamıyorum baya kötü oldu ama bel ağrısı gibi değil de tutulma gibi çözemedim ben de