Merhaba arkadaşlar ben 7+4 haftalık hamileyim demir eksikliğinden dolayı oroferon adından bir ilaca başlattı doktorum fakat ben de çok affedersiniz ishal yaptı ve kusmamı artırdı bu şekilde yan etkileriyle karşılasan oldu mu ? İlacı bıraktınız mı yoksa başka bir ilaca mı geçtiniz şimdiden teşekkürler