kızlar, 10+2 günlük hamileyim. Yemek hazırlamak için mutfağa girmek istedim ama hiçbirinde başarılı olamayıp istifra ederek mutfaktan çıktım. Hiçbirşey yiyemedim, midemde hiçbirşey yok sarı renkte bir sıvı çıkıyor her istifra etmemde. Artık boğazlarım tahriş oldu, yatıp dinleniyim dedim her seferinde midem bulanarak kalktım koştum. Bunun için bir acile gitsem mi? Bir akıl verirmisiniz bana? Normal belirtiler diyip yollarlarmı yoksa rahatlamam için bir serum takarlarmı?