Kiymetyakut43 HulyA60 ben adetim 2 gun geçtikten sonra yaptım negatif çıkmıştı 4gün geçtikten sonra yapmıştım 4. Haftaya girmiştim zaten çok net çizgiler çıktı kan da hemen çıkıyor zaten
HulyA60 sevvalnyokus o zaman yarın yapayım bakalım çıkarsa pazartesi kan testine giderim benim normalde adetim 5 gün sürüyo ☺
Ecrinsifaannesi Caglaunul kese gorunur ama bebek karnindan gorunmeye bilir canm bnmde oyle olmustu sukur suan 19+2 yiz 😍 saglikla kucagina alirsin insaAllah
HulyA60 Kiymetyakut43 Kiymetyakut43 bazen belli olmuyormuş ama ben yarın yapayım bi idrar testinden cıkarsa bakalım çünkü benim adetim 5 gün sürüyor normalde ☺
Gams sevvalnyokus hic endiseleme vallahi bizim evde de durum aynı, herkes normal diyor. Bazen yemek yiyecek gücüm olmuyor inan.
sevvalnyokus @HulyA60 ben evde test yaptım direkt silik çizgi çıktı ertesi sabahta kan testin yaptırdım çıktı zaten bencede bi yap bakalım bu kadar nasıl sabrettin kız ben hiç sabredemem 😄
HulyA60 sevvalnyokus hahah kız zor tutuyorım kendimi ben adetim geciktiginde ilk gün yaptydım çıkmadı belli olmaz dediler daha bende bekledim bu son zamanlara kadar yarın yapayım o zaman sizede haber ederimm 😁😁
Kiymetyakut43 Haticemm bana göre de tehlikeli ve doktorum önermiyor bekle biraz daha gözükmezse bence
HulyA60 Gams aaa erkenden belli olmuş seninki ben yaptımm adetimin ilk günü geciktiginde ama belli olmadı çıkmadı 😕 bugun bi deneyim ben ☺
Ecrinsifaannesi Haticemm korkmana gerek yok bence tehlikeli bisey olsa doktorlar istemez ama yinede muayne oldugun gun ayaklarini yukari dogru kaldirip sirt ustu yat bende alttan muayne oldum sikintimiz yok cok sukur
sevvalnyokus @Gams aynısı benim valla normal o zaman ☺ İnşallah daha kötüsü olmaz annem falan çok kusmuş hamileliklerinde ama bende tok daha bakalımm
Gams HulyA60 ben hemen doktora gittim doktor kac gun gecti dedi. Gelmedi ki daha dedim 😂 inanmadi muayene bile etmek.istemedi.gonulsuz kan aldirdi kanda da 133 cikti degerim. Nasil.hissettigimi soedu defalarca 😂😂