defnefunda ilk 4 5 ay benimki de çok dökülmüştü ben biotige diye bi şampuan kullanmıştım fena değil biraz azalttı dökülmeyi ama sonra zaten dökülme duruyor hürleşmeye başlıyor saçların çok üzme kendini o yüzden😉 boya içinde ilk 3, 3 buçuk ay sakın boyama sonrasında organik boya kullanılabilir diyolar