Hicran74 sıkıntı yapma. Benim sancilarim da vardi 4 gun hastanede yattim. Doktor dogacaklari varsa naparsak yapalim tutamayiz demisti. Cok sukur benimkiler hala daha onca kasilmaya ragmen iyi dayandilar. Sende uzme kendini ama temkinli de davran insallah sende gorursun bu zamanlarini