Ps15 Kızlar göğüs kalkanı alacağım gümüş olanlar ile avent'in göğüs kalkanı arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz, kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Kvrckanne Ps15 benim kuzenim ebebek den mycey diye bi marka aldı çok memnundu bende ondan aldım 40 tl diğerleri çok pahalıydı inşallah bende memnun kalırım
Ps15 Kvrckanne Onu gördüm Avent'inki gibi. Yani öyle şeffaf olanlardan mı alsam gümüş mü kararsız kaldım hangisi daha iyidir acaba.
DeryaKuzusu Bi arkadaşım avent kalkan ile krem kullanmış işe yaramış ama kreme dünya para veriyorsun bitince al bitince al... Gümüş kapak daha pahalı ama ömürlük gibi geliyor bana.
zcolak Ps15 gümüş iyonlarının yaraları çabuk iyileştirme özelliği var canım taa eski Mısır zamanından beri kullanılan bir yöntemmiş. Doğumdan önce kullanmaya başlayanlar bile var yumuşatıyor falan diyorlar bende gümüş kapak almayı düşünüyorum
Ps15 zcolak Biliyorum canım benim iyileşmeyen bir dikiş yerim gümüşle geçmişti yıllar önce. Avent'ten de çok memnun olanlar var o yüzden sormuştum. Gümüş kapak alalım o zaman😊
Mervemim zcolak bn 35 haftalgm ara ara takıyorum nemlendiriyor ama yarada işe yarar mı bilmiyorum 🤗 silvernurse aldm ben
zcolak Mervemim araştırmıştım canım ben baya eğer bu parayı verip alacaksam ne aldığımı bileyim diye. Bende ondan almayı düşünüyorum.
DeryaKuzusu Ben de tutumlu anne uygulamasından 2.el almayı düşünüyorum. Sonuçta gümüş yani sterilize etmek kolay. Hem daha uygun. Hatta hiç kullanmayıp indiirmli satanlar var