Merhaba tatlı anneler.. 37+4 olarak bugün ilk defa çatı muayenesi yaptırdım. Ama benim için önemli olan şu; evliliğimin 3 yılı vajinismus belası ile savaştım😞 3 Yılın sonunda bu sorunu yenip çok şükür hamile kaldım ama gel gelelim ki bugüne kadar çatı muayenesi, vajinal muayene hep korkulu rüyam oldu. 2 gündür ise hemoroidle başım dertte, bugün kontrolüm vardı ve doktorum hemoroide bakmak için çatala yatmamı söyledi, çıkmışken çatıya da bakalım dedi. İşte o an kalbim duracaktı! Belli etmemeye çalıştım, çünkü doktora hiç bu sorunumdan bahsetmemiştim. İlk olarak hemoroid muayenesini yaptı, o kadar acıyordu ki bağırmamak için zor durdum. Sonra iki parmağını hazırlayıp yavaşça itti. 10 saniyeden fazla sürdü muhtemelen, pergel gibi çevirdi durdu parmaklarını içerde ama inanın ki hiç bir şey hissetmedim. Ne acı, ne yanma. Öyle kızdım ki kendime bunun için mi korkmuşum bu kadar diye. Beynimizi acıyacak diye şartlandırırsak, evet acır. Ben bir vajinismuslu olarak hiç bir acı hissetmediysem, lütfen korkan arkadaşlar hiç korkmasın!