Yagmur98 Kizlar aksam uzerinden beri 10 dakkada bir gelen 1 2 dakika suren kasilmalarim oluyo ama sancim yok sadece kasilma olurken agrim oluyo sizce bu dogum belirtisi mi ve surekli lavabo ihtiyaci duyuyorum 36 +3 gunluk gebeyim
Duyguveminigi Yagmur98 canm bu hafta kontrole gittm doktorum 10 dk icinde 3 kez kasilirsan gelmen lazm erken dogum olur dedi senin zamanin braz daha fazla anladgm kadaryla biraz sure duserse yine ayni duzenli olrsa mtlaka git
Nebahathumeyra Düzenli kasılmalar dikkat edilmesi gerek ben de 36+4 de dopum yaptım ilk başta kasılmalarım başlamıştı 5 dakika da bir düzenli geliyordu sancım yoktu sizin gibi
NimetDilmen Nebahathumeyra Gözünüz aydın ALLAH analı babalı büyütsün insaAllah. Bebeqin durumu nasıldı doqduqunda? Küvezde kaldi mı hic?
nur_efe_ Duyguveminigi benim bebis günde sayısız toplanıyor zaten ama düzensiz ağrı girmiyor ama canım çok yanıyor o hale girince
Duyguveminigi nur_efe_ iste ole sertlesmeye bide agri ekleniosa o kasilma oluomus cnm hani aa bebek brda kaydi döndü flan deriz ya o deil bildgin tas gbi oluyomus karnin