Emineee93 Merhabalar,ben aranıza yeni katıldım iyi ki katılmışım çok samimi bi ortam var gerçekten 😊 gelelim soruma şeker yüklemesi hakkında görüşlerinizi merak ediyorum bana yardımcı olurmusunuz?
Merveyoruk Emineee93 Ben yaptırdım canım doktorum da önerdi bence yapılmasında bir sakınca yok eger şeker varsa bunun erken teşhisi konmuş olur ve ona göre bir Yol çizilir. yaptırdım ve bir sıkıntı da çıkmadı ☺️
bnyildiz Emineee93 ben yaptırdım canım şekerli içeceği içince fenalaşabilirsin dediler ama hiçbir şey olmadı hiçbir şeyde çıkmadı çok şükür. doktorun yaptır siyorsa yaptırmalısın bence.
Mom72626 Emineee93 doktorumu dinledim canım ben. Yaptıracaktık ama açlık kan şekerim normal çıkınca yaptırmadık doktorum gerek yok dedi
bgmbgmbgm Emineee93 ben son kontrolümde yaptırdım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Doktorum da yaptırılması gerektiğini söyledi. Sadece gazoz benzeri bişey içiyosunuz ve kan değerlerinize bakılıyor. Gebelik şekeri olması durumunda bebeğin fazla kilo alması söz konusu olabiliyormuş veya başka sıkıntılar da çıkabiliyormuş. Onları yaşamaktansa yükleme yaptırın derim ben ☺️
Altugba Ben şeker yüklemesi yaptırmadım açlık tokluk şekerimi ölçtüm sadece 1 hafta hergun ama çoğu kişi yaptirilmasindan yana doktorun yapalım diyorsa yaptır bence
Tubitubi Ben yaptirdim bir kere ac karnina alindi kan iki kerede ictikten sonra alindi ben biraz o sekerli seyi icince fena oldum ama hemen gecti yaptirmak en mantiklisi kafanda soru kalmiyo rahatt ediyosun
Emineee93 Tubitubi Tubitubi evet çok normal tabi şekerli şekerli içi kıyılır insanın 😊 teşekkür ederim cevapladığınız için
Emineee93 Merveyoruk evet yaptıranda yaptırmayanda var ama şeker çıkması ihtimali de insanı korkutuyor ama bana hala ekstra bi şeker yüklemesi nedense anlamsız geliyo karar veremiyorum hala 😊 teşekkür ederim cevabınız için 😊
[silindi] Ilk çocuğumda yaptırmadım. Yine hamileyim ve yine yapmiycam. O kadar şekeri içince pardon ama Ben bile şeker hastası olurum. (Bide işin komik tarafı bu şekerde doğal deil tamamen kimyasal) . Son karar tabiikide sizin. 😊
Emineee93 [silindi] bende sizin gibi düşünüyorum sonuçta yabancı bi şeker denilen bişeyi yüklüyorlar anneme de sorduğum zaman bizim zamanımızda öyle şeyler yoktu kızım boşver diyor o bana ama ben araştırmak istedim yine de bazen istemediğimiz şeyleri yapmak durumunda kalabiliyoruz galiba bakalım bana Ne dicek doktor merak ediyorum 😊 teşekkür ederim cevabınız için 😊
Emineee93 bnyildiz tabi bünyeden bünyeye değişiyor böyle şeyler sizin adınıza sevindim bişey olmamış çok şükür 😊 ben erkenden başladım araştırmaya dediğiniz gibi bakalım doktorum Ne dicek durumum Ne olucak inşAllah en hayırlısı olur hepimizin hakkında. Teşekkür ederim cevabınıza 😊
Emineee93 Mom72626 helal olsun o doktora ben şimdiye kadar yaptırma diyen bi doktor duymamıştım demekki duruma göre yapılması gereken bişey inşAllah bana da gerek kalmaz teşekkür ederim cevabınıza 😊
Mom72626 Emineee93 rica ederim canım 😀 yaptıracağım diye aç gitmiştim oysa ki. Doktorum sadece açlık kan şekerine bakalım önce dedi. Kan aldı gönderdi normal çıktı şükür. 58le hamile kaldım şuan 76 kg doktorum normal dedi boyum 1.70 diye. 28+4 teyim. Kilo çok almış gibi gözükmüyorum zaten ama normalde görenler çok şişmemişsin haftana göre diyor. Doktorumda iyi gidiyorsun dedi. Bir kaç hastasıyla arkadaşım onlara mesela şeker yüklemesi fln yapmıştı
Emineee93 Mom72626 evet MaşAllah gerçekten çok iyi bi doktor bence😊 Sizede MaşAllah diyim canım inşAllah böyle sağlıklı bi şekilde tamamlarsın hamileliğini sağlıkla alırsın kucağına bebişini 🥰
Emineee93 bgmbgmbgm gebelik şekeri çok kötü gerçekten onu biliyorum onu düşününce hiç düşünmemek lazım hemen yaptırmak lazım doğru inşAllah ne hayırlıysa o olsun hakkımızda her konuda 😊 teşekkür ederim cevabınız için 😊