Minikmucizem_ 4+6 haftalik hamileyim. 2 gun once keseyi gorduk. Biraz once cok hafif acik renk beyaz kahverengi karisimi bi akinti geldi normal midir endise edileck bi durum var mi? Sabah doktoruma gidicem oncesinde tecrubelilerin fikirlerini almak istedim
GulsahMulayim Minikmucizem_ merhaba canım. Ben yerleşme kanaması olduğunu pek düşünmüyorum kese görüldüyse Zaten Rahime yerleşme olmuştur. Şöyle bir bilgi vermek istiyorum. Koyu renk akıntı hamileliğin hangi döneminde olursa olsun iyi değildir ihmal edilmemesi gereken ciddi bir sorundur. Ben 3 ay boyunca koyu kahverengi akıntı ile yaşadım full progestan diril ve iğnesini kullandım düşük riskine karşı.
ddamserc Canim yerlesme kanamasi olarak bilinen kanama olabilir doktorunla görüsene kadar ayaklarini yükselterek istirahat etmeni öneririm
Minikmucizem_ ddamserc daha oncede kalp atimi olusmamasinda dolayi bir kurtajim var. Simdi lekelenmeyi gorunce panik oldum insallah oyeldir yerlesme kanamasidir
ddamserc Minikmucizem_ cok gecmis olsun cok iyi anladim endiseni ama sen gönlünü ferah tut canim gecen adet döneminde kanallardan atilamayan birikinti bile akıntıyla birlikte gelebiliyo nasil olsa sabah doktorunla görüsceksin bol bol ayaklarini yukarda tutarak istirahat et
Minikmucizem_ GulsahMulayim koyu degildi cok acik beyaz kahverengi karisimi ve cok az bi miktardaydi. Yarin sabah gidicem doktoruma