GamzeYolcu Bayanlar burun tıkanıklığı yaşıyorum gece uyku düzenim kalmadı.okyanus suyu aldım fakat işe yaramıyor. Normal burun spreyi var onu kullandığımda daha iyi etki görüyorum 8 haftalık hamileyim zararlı olur mu ?
VildanYaycili GamzeYolcu burun tıkanıklı hep olucak maalesef ama 16 haftalıktan bazı doktorlarda 20 haftalıktan asagı bırsey kullandırmıyor bende çok zor zamanlar gecırdım ama zamanla duzelıyor Doktoruna danışmadan kullanma derim
Elissaaa GamzeYolcu Hiçbiri uzun süreli kullanımda tavsiye edilmiyor zararlıymış.Bende de burun tıkanıklığı oluyor ve hayatımda hiç hapşırmadığım kadar hapşırıyorum alerjik bir durumumda yok.Bazen peçeteye silik kan bile geliyor.Ama hepsi normalmiş östrojen hormonu yükseldiği için böyle etkiler yapabilirmiş.
Mujdeicel Doktoruna sormadan ilaç kullanmanı tavsiye etmem canım. Tuzlu su yapıp burnuna çektiğinde tıkanıklığını alıyor. Bu tür doğal yöntemler denemelisin.