Adetim 19 Haziran adet düzenleyici kullandığım için hep o gün oluyorum ama az önce lavaboya girince tam kırmızı olmayan bi akıntıyla karşılaştım elim ayağım titriyor hala bilgi sahibi olan varmı erken adet olma ihtimalim var mı sizce adet düzenleyici kullanmama rağmennn ???