Kizlar 5+3 haftalik hamileyim bugün doktora gittim gördü ve alt tarafta bisey var dedi tam glremedi 6 ay önce sezerysn oldum belki ordan bisey kaldi yada 2 cocuk yerlesmessi olabilir dedi 2 hafta sonra tekrar bakilcak böyle bi ihtimal var mi belki aranizda ikizler olan anneler bilir 😩