Ecesnl hangi hocaya gittin . Bende Hacettepeye gidiyorum ve hocam çok iyi doç. Dr. Özgür özyüncü. Herkesle Çok güzel ilgileniyor. Her gittinizde ayrıntılı inceliyor. Bakıp hadi iyi gidebilirsin demiyor. Tabikide oynuyor bazen saatler ama oyle bır saat bile değil hiç . Ki zaten hocanın ne kadar titiz çalıştığını, sizi çok mutlu ederek gönderdiğini bildiğiniz için biraz beklemek sorun olmuyor. Ben kimsenin okadar beklediğini hiç görmedim açıkcası .