Benimde 9+5 haftalıkken oldu kasık ağrısıyla beraber direk doktora gittim çok şükür hiç bir problem olmadığını söyledi progesteron verdi hap olanı ilk 2 gün içtim zaten daha içmeden 1 gün sürdü ve kesilmişti yine ger ihtimale karşı içmiştim .Biraz kendini fazla yormuşsun sanırım dinlen dedi sadece