BarBeyzazer Biz 30 haftaya gireceğiz Allahın iziniyle, şimdilik iyiz, başlarda bir az riskler falan vardı. Ama büyüdükçe taşımak da var, yeterki sağlıkları olsun.
Bu zamanlar kaşıntı başladı bende yani vücütlerde ciğere zor geliyomuş ondan diyorlar. Önemlisi çok koşturmıycan dinlenecen.