Hanımlar burda okuyorum herkes son haftalarda ishal olduğunu doğumun yaklaştığını konuşuyorlar bende 38+2 yim ama ben kaç haftadan beri kabızım yani hiç yapamıyor değilim ama uzun sürüyor tuvaletten çıkmam afedersiniz küçük küçük çıkıyor kaç dakika bekliyorum tuvalette. Yani benim doğumum daha yaklaşmadı mı anlamıyorum ishal olunca kendini doğuma hazırlıyorsa ben doğuramayacağım o zaman 😂