Kızlar mrb ben 7+3 hamileyim ve normalde regl dönemine yakın olunca bekarlığımdan beri hep grip fln olurdum yaz kış farketmez ve şimdi bir hafta fln var yine böyle herzamanki gibi çokça hapşırmam oluyor ve ara ara öksürüyorum doktor kontolume üç hafta var sizce bişey olur mu çok hapşırinca bebeğin düşme riski var mi