Senaaysu ben ilk öğrendiğim an söyledim annemlere ve eşimin tarafına ama hata etmişim kimyasal yaşadım dediğime pişman oldum herkes soruyor çünkü şimdi yine hamileyim çok şükür daha çok yeni yarın doktor kontrolüm var sağlıklı olduğunu göreyim kesesi belli olsun kalbini duyayım şöyle 10. 12. Hafta gibi derim artık ailelere tek bilen eşim kuaförüm bi de sizler 😊