mamyfat93 Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Sabahtan beri hissetmiyorum başına gelen varmı normal mi 😔
dvran22 mamyfat93 bende bugün şeker yüklemesi yaptırdım hareketlerinde bi değişiklik yoktu baya yorulmuştum diye bir kaç saat hareket etmeyi kesmişti ben çok korkmuştum ama şimdi hareket ediyor çok şükür ..doktorunuzu arama durumunuz var mi mutlaka arayıp sorun bu durumu saat kactan beri hareket hissetmiyorsunz😐
mamyfat93 dvran22 sabah 10 gibi bitti . 12 fen beri falan hiç hissetmedim canım. Öyle yorgunluğum da olmadı ama
Eleven Işık tutun karnınız müzik dinletin dürtün biraz bende Bi kere korktum öyle saatlerce hissetmedim çok yorulmuştum o gün hiç oturmamıştım küstü heralde☺️bebekler anne karnında başlarmış rol yapmaya
nartanemm ay canım bende bugün şeker yüklemesi yaptım o ne illet birşeymiş kan gelmedi siringaya ben maf oldum ama bebek hareketli belki sen çok yoruldun bazı günler bende çok yorulursam hareketleri azalıyor kımıldamıyor
mamyfat93 nartanemm ohh maşallah canım 🧿 valla az bi karınca geziyormuşcasına birşey hissettim başka hissetmedim
annesininpremsesi şeker yüklemesi uzun süren bi işlem mi direkt gidince yapiliyor mu benim de yarin yapilacak ama doktorumla konusmadim devlete gidiyorum
mamyfat93 annesininpremsesi hemen gidince suyu hazırlayıp verdi bana: 3 kez 1er saat arayla kan alınıyor