Ne zaman bende rahat rahat gezebilicem acaba bugün kontrole gttim 31haftalığım bebek aşağıda dedi yine doktor istiraate devam dedi yatmaktan şiştim dedm ama yatmasaydın doğum çoktan olmuştu dedi 34.haftada progestanı kesicem dedi 34.den sonra artık ayaklan dermi bilmiyorm😏