Esrasu ben Cihan hastanesinde Sebiha Özdemir Özkan’a gidiyorum Prof kendisi ve evlendiğimden beri doktorum o 4 yıldır. Çok ilgili ve detaycı ultrasonda veya hastalık konusu olsun bana her bilgiyi veriyor.
Bir kere akademide Nuri beye gitmiştim o da çok tatlı dilli biri ve çoğu arkadaşımın doktoru. Olumlu seyler duydum hep hakkında.