Hlyfrz 19 haftalik gebeyim gobek deligimin 1 karis asagisi rahmimin oldugu yer egilip kalkarken otururken abdest alirken wc girerken her durumda cok agriyor nedeen😢
Esraabrklu Hlyfrz benim sabah uyanırken oluyordu lavaboya giderken oluyordu o haftalarda.Sebebini bilmiyorum ama şuan 38 haftalık oldun.dert etme inşallah bi sorun yoktur
VildanYaycili Hlyfrz bol bol su tüket bende de oluyordu ve su tüketmem gerekıyormus doktorum oyle dedı Sımdı sıkıntım yok çok sukur
Elfn Hlyfrz ben 13.haftamdayım hem kasık ağrısıyla hem de o batma ile uğraşıyorum yerimden kalkmadan yattım neredeyse 😞😞 günlük en az 2 lt su da içiyorum ama
Elissaaa Aynı şikayetleri dün dr uma söylediğimde idrar tahlili istedi enfeksiyon çıktı.Sizde doktorunuz la görüşün isterseniz.