35 haftalık hamileyim 32. Haftaya kadar hiç bir sorunumuz yoktu 32. Haftada bebeğimin beyninde sıvının 14mm olduğunu öğrendik normal sınırı 10mm olması gerekirmiş sanırım. Şimdi doktorum perinatoloji doktoruna yönlendirdi. Böyle bi durum başına gelen var mı acaba