Loya06 eğer hiç çocuğu yoksa alabiliyor diye biliyorum yani başka merkezde denemesi mühim değil ama bazı şartlar var tabi mesela öncelikle aşılama yapıyorlar başarısız olursa tüp bebek için rapor veriyorlar ama tüplerini aldırdıysa zaten aşılama ile imkansız. Ne şekildedir bilemiyorum. İstanbul avrupa yakasındaysa kanuni sultan süleymanı öneririm arkadaşım yaptırdı orada çokta memnundu. Çokta güzel sonuç aldı ikizleri olacak 🤗 ama bence değerlendirme açından bütün evraklarını alıp bir muayene olsun