Merhaba hanimlar bgn doktora gittim bebegimin boyu kilosu ve cinsiyetini ogrenmek icin ayrıntılı ultrason istedi ve ultrasinda bebegin başının asagida oldugunu soyledi ultrasondaki doktor bu durumu yasayan varmı bi sorun teskil edermi doktoruma sormayı unuttum eve gelince aklima takildi ya daha erken donermi acba hepmi böyle duracak ilk hamileliğim