Kızlar 16 haftalık hamileyim bir kac gündür idar yapmada yanma vardi dokto idrar testi istedi. Idrar kültüründe beta b grubu hemolitik streptokok üredi yazıyor. Henüz sonucumuzu göstermedik. Fakat internette okuduğum da korkutucu şeyler yazmışlar bilgisi olan var mi