NesibeYldz Handeaslan39 suyum da çok zaten ama Tuzluda yemiyorum hamileliğimden beri ama bu şişmeler beni çok rahatsız ediyor doktorum normal diyor ama bana hiç normal gelmiyor 🤔
Handeaslan39 NesibeYldz çok şiştiysrn normal değil canım ayaklarını yukarıya kaldır ve bol bol dinlen Doğuma az kalmış
NesibeYldz Handeaslan39 çok teşekkür ediyorum canım zaten az kaldı 3 gündür ayaklarımı kaldırıyorum öyle dediğiniz gibi geçen şişti böyle sonra geçti ama bu geçmiyor dediğin gibi Doğum yaklaşıyor galiba ☺
NesibeYldz Handeaslan39 allah olmayan bütün isteyen bütün hanımlara nasip etsin inşalllah cidden çok güzel ve müthiş bi duygu