Merhaba kızlar bugün doktor kontrolüm vardı ve dün geceden beri alt bölgede ağrım vardı oturunca uzanınca ayağa kalkınca çok acıyordu ve hala da devam ediyor hala da oturamıyorum sanki kafası çıkmış gibi
nst de baya sancım çıktı ve bana doktor dedi ki çatı muayenesi yapalım açılman var mı yok mu normal için uygun mu bakalım dedi ve Doğumhane de (başka bir ebe )çatıya çıktım canım biraz yandı çünkü altta hem ağrım vardı Hemde kendimi kasıyordum sonra doktoru arayıp bir şeyler konuştu beni korkutmak istemiyordu o yüzden başka odada sessizce konuştular bende sordum ne oldu diye Doğumun başındasın dedi sancın artarsa ya da suyun gelirse gel dedi ama açılma var mı yok mu söylemedi
sizce doğum ne zaman gerçekleşir ?