Kızlar bugün hastaneye gittim hep özele gidiyodum doğum için devlet hastanesine gittim benden nst istedi çektirdim sancim cıktı ultrasonda hiç bakmadı çünkü ultrason bölümü bana cuma gününe gel hiç boş yer yok dedi ve benim bugün 38 haftam bitti 39a girdim sabah 11 den saat 4de kadar orda durdum ve sadece yaptıkları şey nst başka bisey yok sancim olmasına rağmen ne alttan muayene etti ne çatı muyanesi yaptı hiç bisey yapmadı