Merhaba kızlar bu satırları bir gün benimde yazacağım hiç aklıma gelmezdi hep okurdum ve derdim ki acaba banada bir gün nasıp olacak mı. Çok şükür nasıp oldu kızlar yazacaklarım sizi biraz üzebilir ama sonu çok güzel ballı çöreğime kavuştum hepsine değdi 😍
14 haziran gecesi safra kesemde ki taş yüzünden sabaha kadar ağladım ağrısından. Ve 15 haziran cumartesi günü acil doktora geldik. Açikligim 3.5 cm di zaten 4 cm olmuştu ama hiç sancım yoktu. Doktor istersen doğumu başlatalım dedi çünkü safra kesemdeki taş kanala düşebilirdi her an buda çok tehlikeliydi neyse bizde olur dedik eşimle ve yatışım yapıldı saat sabah 11 gibi. Pek korkmuyordum sadece suni sancı korkutuyordu beni. Yatışım yapıldı ve saat 1 gibi suni sancı verdiler ilk baş hiç hissetmedim ama 1 saatin sonunda sancım tavan yaptı yerlerde sürünüyordum açıklığım 7.5 cm olmuş doktor geldi ve suyumu patlattı. Feci bir şekilde ağrıdı. Sonra biraz daha suni sancı derken tam 6 saat suni sancı verdiler canım çıktı resmen. Annemin omzunda ağlaya ağlaya çektim kayinvalidem sinirlendi ve bu kadar acı çekiyor çocuk sezaryana alın dedi doktor da 7.5 cm açıklığı var buraya kadar gelmiş az daha dayansın az kaldı dedi. Neyse saat 6 oldu ebe gelip tekrar açıklığıma baktı açıklığım 9 cm olmuş hemen doğumhaneye aldılar ve çatala yattım ıkınmamı söylediler ama ben sancıdan ıkınamıyorum ebe karnıma bastırdı kaç kez doğumhane inlemiş annem hüngür hüngür ağlamış kayinvalidem deliye dönmüş kulaklarını kapamışlar annem demiş benim kızım ölücek herhalde bağıra bağıra sesim gitti sonra ebe son kez ıkın dedi ıkındım karnıma bastırdı ve kızım doğdu onu gördüm ağrıdan artık bayılmışım sakinleştirici vurdular dikişimi atarken ses kesilince annemgil çok korkmuşlar annem öldün sandık falan dedi sonra kızımı gördüm böyle bir rahatladım dikişimi hissettm ama o çektiklerimin yanında bir hiçti. Makatına yakın yere kadar diktim dedi doktor baya yırtılmış. Kızın cok güçlü sen pes etmeye çalışşanda kızın seni asla bırakmadı dedi doktorum 😊 neyse kızımla ebeler hemen foto çekildiler MaşaLlah botokslu bir kızın oldu dediler o an dedim herşeye değdi. Kızımı götürdüler annengilin yanına herkes bayılmıs çok tatlı falan eşim ağlamış. 😊 beni sormuş eşim nerde diye beni beklerken oda cok ağlamış ebe çok zor geçti o doğururken bizde doğurduk resmen demiş ve beni odaya getirdiler hiç dermanım yok sakinleştiricinin etkisinden kızımı sormusum nasıl diye göstermişler annem diyip ağlamışım hayal mayal hatırlıyorum. Işte böyle kızlar çok şükür kavuştum kızıma O benim herşeyim dünyada eşi benzeri olmayan bir mutluluk ❤ Rabbim dileyen herkese nasıp etsin. Sorularınız varsa alabilirim 🤗