Erkekanasi Kızlar ayaklarım bileğim şişti ağrı yapıo. Çalışıorum büyün günde oturdum aslında ama ayaklar hep aşağıya sarkıo tabii. Daha 22 haftalığım böyle giderse diye korkuorum. Hep böyle gitmez dimii tecrübelerimizi paylaşırmısınız