Kızlar merhaba 36+5 haftalık gebeyim gebeliğim sıkıntılı geçtiği için 2 haftadır 3 günde 1 kontrole gidiyorum. 3 gün önce 2400du bebeğim bugün 2200e düşmüş kilosu bu neden olabilir üzüntüden panikten soramadım doktora ve tekrar 3 gün sonra kontrolüm var ne yersem çok çabuk toparlanır bebeğim? Moralim gerçekten çok bozuk 😓 yardımcı olur musunuz