nurkiyak R_Arslan evet canım yaşlılara benzedik biraz bu dönemde 😂😂 hersey onlar için iyi olsunlar yeterki 😊
nurkiyak Nurdan14 ne kadarlıksiniz canım inşallah birsey olmaz Allahm onları korusun kollasın inşallah kötü dusunmeyelim
nurkiyak Bayburtlu69 vitaminlerin düşükse kullan canım benim hepsi iyiydi 1 ay önce şimdi sıkıntı var hemen kullanmaya basliyorum doktoruma sordum kullan dedi bugün. Doğum yakın benim emzirme döneminde de lazım vitaminler dedi
1ogrencianne nurkiyak b12 için ekstra ilaç vermedi decavitte var diye ama d vitamini için tera d3 kullanıyorum günde 10 damla 😊
nurkiyak 1ogrencianne bugün doktora gittim kullan sorun olmaz dedi Canım içim rahatladı kullancam bizim doğum yakın emzirme döneminde de önemli vitaminler dedi
1ogrencianne nurkiyak aynen canım kullanmak gerekiyor emzirme döneminde de bebek yine bizdeki vitaminleri alacak o yüzden bırakmayacağız 😊
Deletedmom133 nurkiyak canım benim b12 yerlerdeydi resmen aşurelik buğdayı çok faydası var haşla ye çorbasını yap etkisi belli oluyor 😘
nurkiyak Hiratrkd bende başlıcam canım doktor bir mahsur görmedi aile hekimine guvenemedim doktorum sorun yok dedi
Bebegim_geliyor Nurdan14 canim cok gecmis olsun bende de idrar yolu enfeksiyonu cikti doktor sana hangi antibiyotigi verdi
Nurdan14 Bebegim_geliyor sağol canım . Hatta kortum kötü değildir dimi dedim öyle olsa biz bunu verirmiyiz dedi 🙄 insan yine düşünmeden edemiyor tabi . Hapın adı enfexia
Kvsrnl123 nurkiyak bana sağlık olcağı hiç yazmadı doktoruna sor öyle gel dedi bana hep doktorum yazdı monivit kullandım d için b 12 içinde iğne yazdı bu ilaçları ilk drfa duydum
FSCMK nurkiyak benimki birazcık düşük çıkmıştı sağlık ocağındaki doktorum birax et tavuk tüket dedi geçen gene ihtiyaç vardı kana orda şükür hiç sorun çıkmadı