Merhaba arkadaslar 13 haftalik gebeyim.Sezeryan istiyorum.Dogumumu hacettepe hastahanesinde ozgur beye yaptiricaktik fakat hastahanede tek prof kaldigi icin ozel hasta almiyor.Ankarada sezeryan icin doktor oneriniz var mi fiyatlariyla birlikte yazip yardimci olursunuz cokk sevinirim