Nurerdgn Kizlar iyi aksamlar 22+4 haftalik hamileyim kac gundur kollarim omuzlarimdan itibaren accayip agriyo o kadar ki kollarimi koyacak yer bulamiyorum yatarken neden olur bi bilgisi olan varmi acaba ?
Nurerdgn Ilkannelik yok canim ya agir is yapamiyorum zaten yasak tup bebek oldugu icin bide ama ufak tefek islerimi yapiyorum elbette bende anlamadim neden oluyo
Esrase Carpal tünel sendromu olabilir gebelikte normal elinizi sarın yatarken bide mutlaka doktorunuza sorun ortopediye yönlendirebilir atel alırsanız rahatlatır çok ilk hamileliğimde çok yaşadım ağrısını iyi bilirim