Selam kizlar hamilelik nasil geciyor ?
Bugun hava sicak , hic dayanamiyorum gunese disari cikinca 😫 26 haftamda tasinma telasi ile cok yorgunum demir hic kalmamis doktorum demir ilaci ve vitamin yazdi onu iciyorum biraz daha iyiyim 💪🏻 Kizim icimde kipir kipir oynuyor sanki deprem oluyor karnimin icinde 😃 elhamdulilah suan hersey iyi gidiyor ... kizim kabak buyuklugundeymis happy mom'a gore 😀 Fransada yasadigim icin farkli olabilir doktor sistemi. Ben jinekologuma gidiyorum her ay ve ayriyetten ekografi doktorum da var. beni 7 aya kadar onlar kontrol etti ve bugun dogum yapacagim hastanede randevumu aldim son yokus artik dogum edecek doktorlarla tanisacagim anestesi doktoruyla randevumu aldim yani yolun sonuna yaklastik gibi 😌 Sizler kacinci haftadasiniz kac gununuz kaldi ?